Tester Diagnostyczny JALTEST PC Link CV MAX do samochodów ciężarowych / naczep / autobusów

Cena katalogowa

29 202,00 PLN brutto

23 741,46 PLN netto

ZAPYTAJ O CENĘ DLA CIEBIE

     

Tester Diagnostyczny JALTEST PC Link CV MAX do samochodów ciężarowych, naczep, samochodów dostawczych i autobusów

Nr kat. EESCEU114A3B

PRZED ZAKUPEM MOŻLIWA JEST NIEZOBOWIĄZUJĄCA PREZENTACJA  NA MIEJSCU U KLIENTA

W celu umówienia się na prezentację proszę o kontakt: +48 609 800 511

JALTEST CV (pojazdy użytkowe)

„Starszy brat” który od ponad 10 lat jest nieustannie rozwijany – by stać się liderem w diagnostyce wielomarkowych i wielosystemowych pojazdów użytkowych.

Możliwości jakie daje od prostego odczytu / kasowania błędów po zaawansowane kalibracje, parametryzacje, modyfikacje czy kopiowanie – to tylko kilka możliwości jakie daje przed Państwem JALTEST.

Oprogramowanie CV (Commercial Vehicle) to pojazdy użytkowe w których to skład wchodzi:

  • ciężarowe (truck)
  • autobusy (bus)
  • przyczepy/naczepy (trailer)
  • dostawcze (LCV)

Wyposażenie zestawu JALTEST PC Link CV MAX :

  • Interfejs JALTEST PC LINK nr ref. 29365
    • Jaltest Link Interface nr ref. 29323
    • Zestaw multipinów nr ref. JTP94
    • Kabel diagnostyczny OBD nr ref. JDC213M3
    • Kabel USB nr ref. JDC107.4
    • Walizka transportowa nr ref. 29380
  • Kable do ciężarówek i autobusów nr ref. 29362
  • Kable do naczep i przyczep nr ref. 29361
  • Kabel diagnostyczny do IVECO Daily nr ref. OBD401
  • Program JALTEST SOFT i JALTEST INFO (oferta nie obejmuje laptopa) nr ref. 29303
  • Roczna licencja na oprogramowanie JALTEST CV nr ref. 29051
  • Szkolenie podstawowe (JALTEST BASIC)
  • Wsparcie techniczne

JALTEST – narzędzie diagnostyczne wielomarkowe i wielosystemowe, nieustannie rozwijane by umożliwić najbardziej zaawansowana diagnostykę w prosty i intuicyjny sposób.

Odczyt i kasowanie błędów to tylko przedsmak możliwości jakie są zawarte w JALTEST – oferuje szereg zaawansowanych funkcji diagnostycznych np.:

  • Kopiowanie parametrów.
  • Modyfikowanie parametrów.
  • Kalibracje komponentów.
  • Zmiany konfiguracji ustawień.
  • Resetowanie systemów.
  • Uruchomienie (test) elementów wykonawczych.
  • Odczyt numeru ECU i wersji oprogramowania w nim zainstalowanego.
  • Odczyt wartości mierzonych przez ECU, a także otrzymywanych poprzez CAN z innych jednostek sterujących.
  • Kasowanie inspekcji.
  • I wiele innych.

Dlaczego właśnie JALTEST jest najlepszym rozwiązaniem

  • Pozwala na wykonanie ponad 90% funkcji podczas napraw pojazdów użytkowych.
  • Bogata techniczna baza danych (niezbędnik w każdym współczesnym warsztacie).
  • W przypadku naprawy pojazdu niezbędna jest kalibracja / parametryzacja.
  • Niezależność od firm / osób zewnętrznych.
  • Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki własnej diagnozie/naprawie.
  • Wyeliminowanie niepotrzebnych wizyt w serwisie.
  • Oszczędności finansowe polegające na nie wymienianiu sprawnych części.
  • Zdobywanie wiedzy i doświadczenia użytkownika.
  • Możliwość świadczenia usług zewnętrznych.
  • Możliwość pracy w terenie (serwis mobilny).
  • Bezpieczeństwo diagnozy (tryb EXPERT).
  • Lepsza kontrola i zarządzenie własną flotą pojazdów.
  • Prosty i intuicyjny.
  • Uniwersalność (wielomarkowe – wielosystemowe).
  • Nieustannie rozwijany od około 15 lat.

Lider wśród multibrandowych testerów diagnostycznych.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
  • Interfejs JALTEST PC LINK / AIR nr ref. 29365

Przenośny interfejs diagnostyczny do którego jest dedykowane oprogramowanie JALTEST SOFT.

Urządzenie łączy się z jednostkami sterującymi w pojazdach po przez 37 PIN’owy port komunikacyjny (wbudowany multiplexer).

Sama komunikacja interfejsu diagnostycznego z jednostką z systemem Windows na którym jest zainstalowane oprogramowanie. Praca możliwa jest w 2 trybach: Bezprzewodowym (Bluetooth) i przewodowym (USB).

Posiada wzmocnioną konstrukcję, oraz certyfikaty: FCC, CE, RoHs.

  • JALTEST SOFT (oprogramowanie) nr ref. 29303

Jest najbardziej intuicyjnym i kompletnym programem do diagnozy multibrandowych i multisystemowych pojazdów użytkowych tj.:

  • Ciężarowych
  • Przyczep/naczep
  • Autobusów
  • Dostawczych
  • Producenci (silniki przemysłowe, skrzynie biegów)
  • Rolniczych
  • Budowlanych
  • Zamiatarki
  • Silników stacjonarnych

Przejrzysty interfejs pozwala szybko wybrać typ pojazdu, model i system do diagnozy.

Z łatwością poruszamy się po aplikacji i pozyskujemy informacje o występujących błędach, ich opisach, częstotliwości i obecności w pojeździe. Informacje można zweryfikować poprzez skanery wartości czujników pojazdu.

W tym samym czasie możemy uzyskać informacje z jednostek przez uruchomienie komponentów i wykonywania różnych testów dostępnych w pojeździe jak np.:

  • Odczyt/kasowanie błędów
  • Kalibracje
  • Wprowadzenie ustawień
  • Uruchomienie komponentów/test elementów wykonawczych
  • Parametryzacja
  • Kopiowanie konfiguracji modułów hamowania/kopiowanie sterowników

Ponadto posiada zaawansowane funkcje:

  • Troubleshooting (pokazanie „Krok po kroku” jak rozwiązać problem)
  • GRP – zarządzenie portfelem klienta/zarządzanie floty (z funkcją synchronizacji)
  • Skaner rozpoznania systemów pojazdu
  • Skuteczna lokalizacja złącz diagnostycznych
  • Przejrzyste sposoby podłączenia kabli
  • JALTEST INFO (oprogramowanie) nr ref. 29303

JALTEST INFO to techniczna baza danych, która zawsze jest dostępna pod ręką (pełna integralność z JALTEST SOFT). Niezbędnik dla każdego warsztatu, mechanika naprawiającego pojazdy użytkowe występujące na rynku.

Dzięki niemu, nie ograniczamy się do poznania błędu, bo kiedy on został wykryty/rozpoznany – wiemy gdzie jest zlokalizowany i jak go naprawić.

Program ponadto zawiera m.in.:

  • Interaktywne schematy
  • Schematy elektryczne (ABS, EBS i EDC)
  • Opisy techniczne schematów i podzespołów oraz parametry testowe podzespołów elektrycznych, czujników
  • Dane pojazdów (nastawy, parametry, regulacje podzespołów, momenty docisku, itd.)
  • Informacje o obsłudze i przeglądach
  • Feedback („odpowiedź producenta” na nieznane kody błędów)
  • Techniczna baza pojazdów
  • Techniczna baza systemów
  • Lokalizacja komponentów
  • Ręczna diagnoza

  • Aktualizacja oprogramowania JALTEST nr ref. 29365

Każdy użytkownik otrzymuje indywidualne konto na serwerze. Dzięki temu ma m.in. możliwość pobierania najnowszych wersji oprogramowania, instalowania lub re-instalowania czy generowania kodu EXPERT.

Producent co najmniej raz na 4 miesiące udostępnia najnowszą wersję programu. Rozszerzającą możliwości diagnostyki w poszczególnych markach i typach pojazdów oraz usprawnia pracę na już opracowanych markach. Jak również poszerzane m.in. o bazę schematów elektrycznych, danych technicznych które ułatwiających i przyspieszają pracę mechaników.

W aktualizacji jest zawarty również klucz EXPERT, daje użytkownikowi dostęp do zaawansowanych funkcji diagnostycznych np. kopiowane parametrów, modyfikowanie parametrów, kalibracje komponentów, zmiany konfiguracji ustawień, resetowanie systemów.

Zestaw kabli i multipinów w JALTEST PC Link CV MAX:
  • JDC213M3 – Przedłużka / kabel diagnostyczny eOBD
  • JDC107.4 – Połączenie JALTEST –> PC (kabel USB)

ZESTAW KABLI DO NACZEP nr ref. 29361

  • JDC102A – Haldex MODULAR
  • JDC103A – WABCO ABS/EBS
  • JDC108A – Haldex EB+
  • JDC110A – KNORR TEBS (CAN – ISO 7638)

ZESTAW KABLI DO CIĘŻAROWYCH I AUTOBUSÓW nr ref. 29362

  • JDC201A – Volvo
  • JDC203A – MERCEDES
  • JDC204A – SCANIA
  • JDC205A – RENAULT
  • JDC206A – IVECO (gniazdo okrągłe)
  • JDC207A – MAN (seria TG, gniazdo okrągłe)
  • JDC209A – DAF/SCANIA (gniazdo okrągłe)
  • JDC210A – MAN (z wyjątkiem serii TG)

Kabel diagnostyczny do IVECO Daily nr ref. OBD401

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU MULTIPINÓW nr ref. JTP94

  • JTP100A – Kabel połączenia multipinów
  • JTP1 – 2 szt. żółty i niebieski, wtyki prostokątne 1.7×0,6 mm
  • JTP2 – 2 szt. żółty i niebieski, wtyki okrągłe O.D. 1 mm
  • JTP3 – 2 szt. żółty i niebieski, gniazda okrągłe O.D 1.5 mm
  • JTP4 – 2 szt. żółty i niebieski, wtyki okrągłe O.D 1.5 mm
  • JTP5 – 2 szt. żółty i niebieski, wtyki okrągłe O.D 3 mm
  • JTP6 – 2 szt. żółty i niebieski, gniazda prostokątne 7×0,8mm
  • JTP7 – 2 szt. żółty i niebieski, gniazda prostokątne 3,3×0,7mm
  • JTP8 – 2 szt. żółty i niebieski, wtyk okrągłe O.D. 3,5 mm
  • JTP9 – 2 szt. żółty i niebieski, wtyk okrągłe O.D. 4 mm
  • JTP10 – 2 szt. żółty i niebieski, wtyki okrągłe O.D. 4mm
  • JDC10AM2 – Pomocniczy kabel zasilania za pomocą żabek
  • JDC20AM2 – Kabel zasilania z gniazda zapalniczki

(zdjęcie podglądowe)

Zestawy JALTEST można dostosować do indywidualnych potrzeb

Dodatkowe aktualizacje na oprogramowanie JALTEST

  • Możliwość przedłużenia aktualizacji nawet do 4-lat.  nr ref. 29072
    • Daje to niewątpliwe oszczędności finansowe które są dostępne w zasięgu ręki – sięgającą nawet do kilku tysięcy złotych.
    • Niewątpliwą zaletą jest również dostęp do JALTEST INFO – bogata techniczna baza danych, która jest zawsze „pod ręką” (niezbędnik w warsztacie) pozwala skrócić czas napraw, zmniejsza wystąpienie ludzkiego błędu.
    • Dostęp do najnowszej wersji oprogramowania JALTEST SOFT (3 główne aktualizacje w ciągu roku) jak również JALTEST ETM. Aktualizacja pozwala na instalacje instalacji lub re-instalacji posiadanego oprogramowania.
  • Laptop warsztatowy - JALTEST Rugged  UK -  (Dodatkowe wyposażenie zestawu jako opcja do dokupienia osobno) nr ref. 29534

Stworzony przy współpracy Panasonic – Cojali (producent JALTEST).

JALTEST Rugged to kompaktowy, lekki laptop do pracy w warunkach warsztatowych, który został wyposażony w normy MIL-STD-810G (odporny na wstrząsy i uderzenia) oraz IP5X (ochrona przed pyłem, ochrona przed strugami wody pod ciśnieniem).

Odporność, wysoka mobilność a to wszystko połączone z wydajnymi podzespołami pozwolą na wydają, komfortową i bezproblemową pracę.

Dane techniczne laptopa:

  • Ekran TFT color HD (1366×768)
  • Intel Core i5 6300U vPro (2.4 GHz)
  • 8 GB RAM
  • Dysk SSD 256 GB
  • karta graficzna Intel Graphic 520
  • Wi-Fi (ac), Bluetooth (4.1)
  • 3x USB 3.0, 1x HDMI, 1x LAN, 1x Mini-Jack 3.5 DIA stereo
  • Akumulator: Lithium-ion (46 Wh) czas pracy ok. 11 godz.
  • Windows 10 Pro (UK)
  • Wymiary: 345 x 272 x 29,8 mm
  • Waga: 1.95 kg

Stacja robocza - JALTEST TROLLEY  -  (Dodatkowe wyposażenie zestawu jako opcja do dokupienia osobno) nr ref. 29112

Funkcjonalny i estetyczny wózek warsztatowy do przechowywania urządzenia JALTEST PC LINK, wyposażony w praktyczne półki i szufladę. Większa szuflada jest zamykana na klucz, dzięki czemu można spokojnie schować rzeczy wartościowe dla użytkownika.

Podstawa wyposażona jest w kółka obrotowe do wygodnego przemieszczania.

Dodatkowe kable diagnostyczne JALTEST -  (Dodatkowe wyposażenie zestawu jako opcja do dokupienia osobno)

> Ciężarowe:

  • JDC305A – ABS6 Knorr-Bremse
  • OBD202 – Iveco (<1998)

> Autobusy:

  • JDC301A – Volvo Bus z ECS
  • JDC302A – Volvo Bus z ABS
  • JDC303A – ZF
  • JDC304A – ATC Wabco systems
  • JDC305A – ABS6 Knorr-Bremse

> Naczepy/przyczepy:

  • JDC101A – Haldex MODAL
  • JDC111A – ABS KB4-TA Knorr-Bremse
  • JDC113A – Thermoking
  • JDC114A – Haldex EB+ GEN3
  • JDC115A – Carrier

> Dostawcze (LCV):

  • OBD401 – Iveco Daily (kabel/Multiplexer)
  • JDC402A – VW
  • JDCOBD2 – Hyundai
  • JDCOBD3 – Tata-Daewoo

> Maszyny Rolnicze (AGV) oraz Pojazdy Off-Highway:

  • JDC203A – Deutz-Fahr
  • JDC206A – Iveco (>1998)
  • JDC505A – CAT/Perkins
  • JDC515A – adapter Carraro
  • JDC517A – Valtra
  • JDC518A – adapter Massey Ferguson
  • JDC519A – adapter Claas, Renault
  • JDC520A – adapter Valtra (16 pins)
  • JDC523A – adapter Kubota
  • JDC201A – Volvo
  • JDC206A – Iveco (> 1998)
  • JDC501A – Uro Vamtac Rebeco
  • JDC502A – Uro Vamtac S3
  • JDC503A – Eberspacher
  • JDC509A – Volvo construction
  • JDC510A – AGV
  • JDC521A – adapter Volvo Penta Diesel
  • JDC522A – adapter Bosch Rexroth
  • JDC524A – adapter Volvo Penta

> Protokół Amerykański:

  • JDC211A – kabel 6 pinowy do protokołu “SAE” (Multiplexer)
  • JDC212M3 – kabel 9 pinowy do protokołu “SAE” (Multiplexer)
  • OBD215 – apdater dla General Motors Multiplexer
  • JDC112A – PLC
  • JDC40AM2 – adapter zasilający PLC
Dodatkowe opcje JALTEST:
  • JALTEST AGV – maszyny rolnicze

Zdobyte doświadczenie i wiedza pozwoliły stworzyć dedykowane urządzenie do diagnostyki maszyn rolniczych.

Możliwości programu odnoszą się zarówno dla typowych funkcji diagnostycznych jak i do dostępu do diagramów, schematów elektrycznych, danych serwisowych itd.

  • JALTEST OHW (maszyny budowlane, zamiatarki uliczne, silniki stacjonarne).

Dedykowane urządzenie dla ciężkiego sprzętu, który jest narażony na pracę w naprawdę ciężkich warunkach przez długie godzinny. Właściciele w/w sprzętu nie mogą pozwolić sobie nawet na kilkugodzinny przestój w pracy i tu wchodzi w opcję JALTEST OHW –  najlepsze opcja na rynku.

Oprogramowanie OHW (Off-Highway) składa się z:

  1. budowlane (off-highway construction equipment)
  2. zamiatarki (street sweepers)
  3. silniki stacjonarne (stationary engines)
  • MARINE (silniki zew./wew/, skutery wodne)

JALTEST MARINE – to najnowsze rozwiązanie dedykowane do kompleksowej diagnostyki i napraw statków / łodzi (silniki wewnętrzne / zewnętrzne oraz skutery wodne), w pełni opracowane i rozwijane przez producenta JALTEST.

Tak jak w przypadku pozostałych zestawów JALTEST – JALTEST MARINE daje warsztatom i stocznią kompleksowe narzędzie diagnostyczne, które będzie rozwijane.

Oprogramowanie MARINE:

  1. silniki zewnętrzne (outboard)
  2. silniki wewnętrzne (inboard)
  3. skutery wodne (jet ski)
  4. silniki stacjonarne (stationary engines)
  • ETM (bezpośrednia weryfikacja EBS) nr ref. 29700

Moduł ETM to wyjątkowy dodatek do JALTEST'a. Pozwala on na sprawdzenie działania modulatorów hamulcowych zainstalowanych w pojazdach ciężarowych. Wyjątkowość tego modułu polega na tym, że w standardowej diagnostyce układu hamulcowego pojazdu ciężarowego możemy sprawdzić modulator hamulcowy tylko z pośrednictwem sterownika (ECU) będącego w pojeździe. W przypadku, kiedy mamy modulator a nie mamy pojazdu diagnostyka wszystkimi innymi testerami nie jest możliwa. Dzięki ETM można jednak taki zdemontowany modulator podłączyć i sprawdzić wszystkie jego funkcje jakie sprawuje w pojeździe. Są to odczyty z czujników ciśnień będących wewnątrz modulatora, zasymulowanie pracy elektrozaworów modulatora, odczyty z czujników prędkości podłączanych do modulatora oraz czujników zużycia klocków.

TYLKO JALTEST posiada tak funkcjonalny i przydatny dodatek jak moduł diagnostyczny ETM

Jest on podłączany pomiędzy interfejs Jaltest a modulator. Dzięki specjalnemu oprogramowaniu generuje i odbiera sygnał CAN, który w standardowej pracy jest wysyłany i odbierany przez sterownik ECU. Dzięki temu możliwe jest wyeliminowanie ECU do sprawdzenia poprawnego funkcjonowania samego modulatora. Jest to chyba nieocenione narzędzie do pracy dla wszystkich, którzy w szczególności zajmują się pneutmatyką samochodową. Również wszystkie pozostałe firmy transportowe oraz warsztaty mogą dzięki temu urządzeniu upewnić się, czy modulator jest uszkodzony oraz uniknąć zbędnej wymiany bardzo drogiego elementu jakim jest właśnie modulator.